November 16, 2008

3 days to go

today, 16 november 2008.
3 days more sebelum aku balik rumahku syurga ku..hehehehe...setakat ni aktiviti aku still macam hari- hari yang lepas. selain membaca buku- buku ilmiah yang ada, aku baca novel online, melalak macam orang gila', sms dengan kawan- kawan, blogging, and last but not least, tido. can a normal person like me live a life more interesting than this? time- time macam ni mula rindu pada orang kat rumah aku..iskiskisk..kalau asyik menghitung hari, terasa lama giler nak sampai tarikh 19 november. so sad..untuk menghilangkan sedikit kebosanan sekarang, i'm listening to the radio. my pevret radio, fly fm..its all about the music.hehehe(promote...promote)..

time petang... layan video kat youtube..hehehe...tengok yang baik- baik je. yang blue2 tak layan k...tengok perkahwinan artis2 kat malaysia ni...erm...nak comment pun, diorang dah kahwin.tapi aku nak comment juga.resepsi perkahwinan artis yang membazir. dari majlis akad nikah sampailah majlis meraikan pengantin...tapi tak boleh nak salahkan artis juga. kalau buat kecil2, ada yang mengata kedekut. kalau buat besar2, orang kata membazir.so apa nak buat. tak kan tak kahwin plak...aku nanti macam mana yer...hehehehe.....

malam...
aisey..baru kul brapa nih...dari tadi aku memblog..tak abis2 juga...malam ni nak continue study la.mna boleh escape dah...heheheh

No comments: