April 8, 2009

sponsor oh sponsor

bukan senang nak jalankan program ni...aku sendiri sebenarnya baru nak berjinak- jinak dalam pengurusan program ni. baru- baru ni society ktorang nak adakan program anak angkat yg bakal berlangsung di terengganu. so far mendapat sambutan dari pelajar fakul aku. alhamdulillah. sekurang- kurangnya apa yg aku takutkan selama ni dah lepas..sekarang yg menjadi nightmare pada aku macam mn nak dapatkan penajaan coz fakulti aku tak dapat nak sediakan peruntukkan utk program kali ni. mencari penajaan satu perkara baru bagi aku. aku belum ada experience dalam hal ni. so far dengar2 dari orang macam senang, u just ask nthen if u have luck, u will get the sponsor. seems like easy man.. but the reality is, it is not that easy. we need to move and keep asking for that. alhamdulillah aku dapat society members yg boleh sama2 bergerak utk menjayakannya. kalau tanpa diorang pun x tentu boleh jalan sampai sekarang. however, buat masa sekarang belum berjaya kumpul lagi. hopefully another 3 -4 days ada yg dah sudi bagi penajaan untuk kami. kejayaan program kali ni insyaAllah dapat mengembalikan imej SME yg agak kusam sejak kebelakangan ni. minta Allah mempermudahkan kerja kita kali ni.....

1 comment:

Senyum Simpol said...

bawak blk proposal sume..nanti org ajar camne nk wat sponsor..lembs babs la komiti korang ni..sponsor spatut gerak awl