July 8, 2009

::kembali ke melaka::

welcome back.....yeah..finally aku kembali semula ke melaka. mana lagi aku nak pergi. cuti dah habis la. erm..sebenarnya, kali ni aku dah belajar berdikari dalam erti kata sebenarnya. aku sekarang menyewa kat area2 kolej aku sekarang. semua ni jadi last minit. everything aku settlekan masa penghujung cut. nak salahkan sesiapa rasa macam x adil plak. so, apa2 pun lupakan la.

seronoknya rumah aku duk menyewa ni, everything is complete. bak kata mcam duk umah mak bapak aku la. mesin basuh ada, peti sejuk ada, tv ada. nak best lg, dvd+astro beb...24 hours available. hikhkhik..kira aku masuk umah ni bawak kain baju je. sebelum ni aku kne angkt segala periuk nasi+ kettle + toaster + la bagai. kali ni tak perlu dh. semua dah ada. bersesuaian la dengan sewa yg aku bayar sebulan. tak yah sebut la berapa kan.

so, 1st thing lepas hal sewa menyewa ni settle, aku n da team join venture dgn MHS. we all kna tolong2 apa yg ptut utk uruskan budak2 baru UTEM ni. so, agak penat la pada hari terbabit. nak kena hadap 270++ student baru. bukan kerja mudah coz team aku ada less than 10 orang je.erm....so sad..tp sekurang- kurangnya pengorbanan kami berbaloi la. hikhikhik..in the end of that day, tauke lab coat+safety shoes yg dah kaya raya tu belanja we all makan sea food. hehehe....konyang perut den ha.

so, tu la cket2 pasal citer aku masa sampai melaka. sekarang ni aku nak hapdet mcm selalu x leh la plak. area aku duk ni x detect 3G la. so lembab la cket nak online..mana yg sempat aku hpdet. ok...can cin cau...

No comments: