June 4, 2010

::respect masa yg ada::

salam and greetings to all...

baru je pulang dari kenduri kakak kepada kawan aku. for the first time, this is the kenduri yang aku tak sempat jejakkan kaki ke dalam hall untuk jumpa dengan tuan rumah. damn!!...semua sebab kelewatan.

aku paling tak suka orang yang tak tepati masa. at least please inform me kalau nak lewat. aku tak marah. aku tunggu half an hour depan dewan dah macam stupid. luckily aku belum jejakkan kaki dalam dewan. aku tak kenal sape2 pun dalam dewan tu. i came because of the invitation. so hari ni aku keluar semata mata nak refuel tank kereta la. bukan nak pergi makan kenduri. shiyaaalll!!!


kalau tak fikirkan kawan2, memang aku dah angin macam biasa. bukan aku tak biasa cari pasal dengan orang. time is very important for me. kalau dah janji time tu, kotakan la. jangan cakap on the way kalau seluar dalam pun tak sarung lagi.



>>mood=very upset. sorry for the kelancangan ayat2 bisa aku kali ni. kalau tak lepas kat sini, memang boleh putus sahabat because aku tau, kalau mood sewel aku dah datang, seduit pun tak boleh guna bayar hutang.

No comments: