March 11, 2013

kecantikan ku merentasi masa II


ni zaman aku kat matrik. tudung pat segi. baju besaq pastu pakai sweater lagi.  sluaq tu baggy bak hang.  tak reti pakai sluaq ketat.
ni zaman batu kot. remaja muda mudi macam aku time ni sibuk nak pakai handbag branded, aku apa pedulik. sling bag pun yang bawak pi klas hari2. main sarung t-shirt collar. tutup aurat sikit pakai inner itam kot dalam. tak main pakai sandle talu halus okeh. melecet kaki. pantang aku kaki melecet time berjalan. kasut nike ni la yang setia dengan aku sampai sekarang.

baju fevret all the time. dasar pemalas. sarung lab coat settle semua masalah pemalas

pakai pashmina ala2 hana tajima pun atas ehsan zarina muslim yang belitkan. harap aku...hampeh,,,last jadi macam gambar bawah ni je..ouhhh ya...saya rasa comel dengan senyuman itu.anda setuju...??. macamana nak senyum macam tu lagi sekali. banyak kali try tak jadi. rasa muka macam bok miah dalam citer niang rapik je. 
ini bajet funky giler la pose macam tu. time ni gila shawl. anywhere everywhere i'll  be wearing shawl during that time. konsep pemalas II..sarung t shirt short sleeve than cover aurat sikit pakai cardigan. slipper cap rm10 je. tok sah melaram sangt malam2. sape nak tengok kauuuuu!!!


ni zaman pekerjaan. betul tak aku cakap. aku rasa gambar ni paling nampak aku ayu..puuuiiiihhhhhhhhhh
ini saya yang teeeerrrlatest.......super gorgeous....please admit it...hahahah...takde sape nak puji so aku puji diri sendiri..

No comments: