February 3, 2010

mood x baik

salam and greetings to all ( marah2 pun salam kena bagi gak )

haiz...x tahu kenapa..dr pagi tadi rasa macam nak marah ja. sehari ni mood mmg xleh terusik langsung. tadi kat ofis pun bila ada yg cari pasal rasa macam nak baling surat khabar. mmg x leh tahan btol. pg lg dah ada yg try nk buat aku naik hangen..

sepanjang on the way balik tadi pun abis sume DJ2 radio kne maki dgn aku. lagu x best la, iklan bodo la, merapu cakap bnda yg ntah apa2 la. haiz....mmg sepatutnya sblm balik td aku solat dlu cam biasa tp arini aku x wat. dah rasa cam nak meletup so decide solat kat rumah je la. kot2 sat g ada yg x kena aku sabotaj apa2 plak..menyusahkan aku balik plak, ye dak...

bila sampai umah aku tgk plak bilik cam tongkang pecah..mmg mengundang hantu aku la ni..husssh..aku benci keadaan sekarang ni. i need something to cure my anger. grrrrhhhh....

sblm apa2 aku sembur, better aku blah dlu...amik wuduk tenangkan diri dlm bilik sorg2...adiooossss

No comments: