March 29, 2011

::mee beracun::

salam and greetings to all...

lately ni entry aku asyik citer aku makan je kan. malangnye saiz badan tak pun besar2. bila la aku nak mengalami pembesaran ni. asyik kuncup je. sedih sungguh. suppose bangga la kan makan banyak macam mana pun body still maintain slim and gorgeous. gooshhhh.....

malam ni housemate aku ajak cuba makan kat restoran baru. peh..aku ni kalau nak makan je harus restoran kan. warung tepi longkang pun aku belasah kata restoran. baru la rasa gah cket. hehehe. actually simple kedai je. tapi deco kedai tu very nice and elegant hokeh. english style loh. informasi pasal kedai ni ktorang dapat tau dari member2 gak yang pernah g makan kat situ. selidik lokasi kedai kat mana rupa rupanye somewhere kat ceruk bukit katil nuh. sebelum ni ingat tak de apa pun kat area tu. mana la nak amik tau kat ceruk tok kun tu ada tersimpan kedai makan. dari main road nampak sekolah je. tak pe la. layankan je. that's why orang kata don't judge a book by its cover ok. maksudnye, jangan dilihat tempat itu dari tepi jalan je, cuba la bawak2 masuk dalam kawasan tu cket baru tau ada apa. hurm...selari tak maknanye. ignore...

first time kat sana harus la cuba menu yang nama pelik2 cket. memang pelik kot. even ada yang pernah try, tapi den tak ponah torai (read: saya tak pernah try). so, for the beginner, aku order mee racun. bagi yang tak pernah dengar, kalau order menu ni mcam ngeri je kan. hehehe..ke aku sorang je perasan macam tu. hurm..abaikan. as usual aku order minuman teh o ais limau. ina order nasi goreng colliseum 1986 then ain plak try nasi goreng kampung paya merah. very the pelik kan. tapi sebenarnye nama je mcm tu tapi nasi mcam goreng2 biasa je but the taste memang awesome. aku bagi 4 bintang kat makanan ain dengan ina. how about mine. huhuhu...ngeri seh. mee racun aku order memang beracun. berdengung kepala aku makan. pedasnye sampai petala ke lapan belas. berair hidung aku makan.

malas aku nak citer panjang2. kang you all kata over plak penceritaan aku ni. so, layankan je la pictures yg aku rakamkan melalui telefon bimbit aku ni...---> sarkas btol bunyi nye..


---> tudiaaa mee racun pedas berdengung..skali rasa mau lagi...


---> muka heaven ni. padahal tengah menahan kepedasan


read my lips..ouch...sexy kannn...

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
.


No comments: