April 3, 2011

::saya sibuk la::

salam and greetings to all...

>>baru perasan blogger punya interface utk ("interface" ke kte panggil??) create new post dah lain. ke aku je yang syok sendiri..ke aku memang sebenarnye dah lama tak menge-post new entry..ke ini adalah amaran dari pihak berkuasa yang aku ni patut up date selalu blog aku..ke....macam2 ke la plak..nak ke---na ke??

ok..ok....back to cerita sebenarnye...sememangnye aku memang tak sempat la nak menjenguk blog minggu ni. no no..corection. menjenguk ada. menghapdet yg tak de masa. sebagai seorang pelajar aku memang banyak kerja yang tertangguh yang menuntut perhatian aku. peh...skema doh ayat. macam orangnye jugak.erk..tak...banyak benda nak di up date kat sini. i know. some of you already missed me. oh tak de...demmm.punah harapan nak jadi blogger yg popular. euuwww...sekarang ni pun aku tengah duk kalut semacam nak menghabiskan kerja2 PSM aku yang bermasalah sejak azali lagi tu. ditambah lagi bebanan aku nak study untuk test ---> tak baik cakap beban. balajar tu tuntutan. nabi SAW pun dah cakap. tuntutlah ilmu sampai ke negeri china. ok laa...biasa la tu kan. student gaya student sibuknye. bekerja gaya bekerja plak sibuknye. mana boleh nak lari dari sibuk ni. dah mengelak pun tak sempat kan. ke aku je yg tak pandai mengelak ni ---> pqah starts to mumble and pot pet....

bila dah lama sangat duk kat rumah specific cket dalam bilik, bontot pun dah start kematu kan, mula la rasa bestnye dapat hirup udara segar sampai subuh kan. and masa tu la harapanku nak melepaskan diri dari penjara emas ini tercapai. ain offer g wat keje kat mcD dgn angkatan bala tentera yang lain. maka aku tanpa segan silu pun bersetuju. siap pesan kat ain gtau remy aku follow sama. weee...dah nama pun nak menompang orang sila la inform orang itu kan. hehehe....

heaven-nye bila dapat kluar rumah malam2. kalau kat kampung ni, tau kat rakyat kat sana, mau aku kena rembat ni kluar malam2..hehehe...tak pe ar..atas nama sekali sekala...erhm...sape ajar kau cenggitu pqah oiiii..masa keluar pun dah kul 10 malam. ralit ar wat keje. kate fokus pada kerja kan. memang tak ingat apa ar masa wat keje tu. tapi tangan duk selang seli dengan fries and coke kat sebelah laptop. fokus la tu namanye kan......

see....macam ni la aku kalau fokus wat keje. walaupun ini lakonan semula..kaki harus bersila atas kerusi. barula rasa nikmat buat kerja ala2 student 4 flat. tak lama lepas tu aku pun flat ar...
ini pun tak bleh gak makcik ni. dengan hidung duk sok sek.objek putih tepi lappy tu tisu dia la tu. 

ini memang bajet berdiskusi abes la ni sampai tangan pun gawang abes. cuba perhatikan rambut dia. ni kalau korang tak cukup parang nak kupas durian boleh pinjam rambut dia. gerenti terbelah punya durian tu...

and that mamat poyo-bajet-kau-tu-comel-la-wat-muka-camtu is palie nama dia. dia tak de function pun dengan aku tapi berfungsi sepenuhnya utk mengajar ain menyiapkan PSM dia...kontroversi btol diorang ni. makan share2 burger...

aku tak tau apa masalah budak pali ni. tiga suku ke nak kena luku dengan aku. asal aku tala camera je kalau dia tak elak dia akan wat muka bajet comel camtu. and that remy tangan dia tak habes2 nak menggawang. kau nak demonstrasi apa la tu aku pun tak ingat....

and that's the story of me and the rest kat mcD. since blajo kat melaka ni mcD ni dikira makanan supplement aku la.har har har..seminggu wajib ada dalam piramid makanan aku yg kat tengah2. meaning that makanan yang diambil itu tak banyak dan tak sikit. weeeekikikikiki....tak pe la pqah oiiii...dah tak lama dah kau nak merasa life camni. lepas ni mesti kangen bangat seh ---> ok..dah nak start nanges.....

No comments: