May 7, 2011

MOTHER'S DAY

salam and greetings to all...


*still mode kekenyangan nak terlentang. baru pas makan kat d'nangka. sape2 tahu tempat ni for sure you all tahukan tahap kesedapan dia. ditambah pula dengan rege yang cekik tengkuk korang. kalau tak sedap kiter bakor je tempat tu...


oraite....sit tight and i don't wanna hear any sound except sound  from kipas...(ayat selalu aku pakai kat mit bila aku suruh dia diam. kah kah kah..aku kan adik yang zalim)

tomorrow we gonna celebrate the mother's day. sadly, aku sekarang masih berada di melaka ni..huhuhu. nak celebrate mother's day untuk mak mentua pun bukan orang melaka. dia orang...erhmmm...wondering orang mana coz aku pun tak de mak mentua lagi. bakal mak mentua pun tak der. so for my mum PUAN HAJAH ROZITA BT HAJI HARUN.....HAPPY MOTHER'S DAY...you are the greatest mom i have and thanks for being my mum from i was born till forever....love you so much.....

--->gambar tak boleh up load.apa la yang sengal sangat tenet malam ni..

No comments: