September 21, 2011

congrates shamihah

salam and greetings to all...

weeee....masih ingatkah kamu semua akan cerita yang pernah daku ceritakan pada kalian semua tentang roomate aku yang akan berkahwin. actually, dia dah selamat berkahwin dah pun on 17th sept 2011. aku je lambat up date story pasal teman aku yang sorang ni. masa dia nak bertunang aritu, aku ada post satu cerita pasal preparation majlis pertunangan dia.alhamdulillah dah selamat jadi isteri orang dah. congrates to my friend, shamihah abdul karim with her life time partner aidil. may happiness always be with both of you. lepas ni beranak ramai2 plak. boleh ganti team harimau muda kot. wakakaka....apa kena mengena ek. kena la kot sebab harimau muda kalah dengan jepun utk pusingan kelayakkan. damn....orait...aku dah lari tajuk....lari masuk track balik...


kalau sesape nak tengok gambar wedding shamihah ni boleh g tengok kat fb aku eh..just kik here (love)
bila fikirkan balik kawan2 ramai yang dah selamat become a wife. then, tertanya pada diri sendiri balik, when is my turn haaa??? well...it's not that it is not the right time to think about it, it just sabaq sat..duit tak dak lagi ni. hehehe...bila sampai waktunye..don't worry lah. aku wat grand lagi. hahaha...perasan.!!!dushhhh..and one mre thing......tunggu la darling aku masuk meminang aku dulu...wakakaka.....gatai kau pqah...

No comments: