September 21, 2011

mohd affiq nu',man

salam and greetings all.....


dah lama aku tak post new story right. tup tup kluar dgn criter pasal budak affiq ni. boyfrend baru kah...no no no...i'm still dgn my darling. so sweet kan. ---> sila muntah....

actually, awal syawal yang lepas, aku baru je dapat sorang lagi anak menakan. to those yg tak tau, anak menakan means anak saudara @ anak buah @ nephew. affiq ni anak buah sebelah keluarga abah aku. anak ke empat sepupu aku. so, cuti 1 malaysia aritu, sempat la aku balik perlis jap. at the same time ada kenduri roomate aku kawen. that criter kawin2 aku cerita later. dah terlanjuran balik perlis tu, aku pun amik kesempatan ni jenguk anak saudara baru aku ni. he's so adorable. biasa laaa...budak baru lahir. nanti dah besar macam kakak and abang2 dia, kalau buat perangai sikit, hurmmm....tang tu gak aku nak bagi pang se-das....scroll down klu nak tengok budak tecit ni gorgeous ke tak..of course la kan. tengok makcik la kan....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ni time merengek mintak susu..kecik2 mintak susu...besar2 merengek camni mintak apa agaknye...

kabur cket..tapi ni muka manja ala2 mengada2 gitu.....sweet la konon kan...kecik lagi xpe...

ni konon2 baik la kan...duk elok je bila ada orang dukung. bila letak je...mengaum kau..

see the mengada2 boy...buat loghat ja...letak je dia start nak wat dondang sayang...

No comments: