December 1, 2011

STATUS = ???

salam and greetings to all...

actually aku still thinking on a perfect term to use untuk describe status aku sekarang. nak kata couple...euuuwww....rasa macam itu zaman budak2 kot. kalau dulu kawan2 tanya "eh, kau tengah kapel eh sekarang." or "kau kapel dengan si polan si polan ke sekarang." orait guys..zaman istilah "kapel" dah lepas bagi aku. well...i've grown up now and still in phase of transforming from budak hingusan yang ntah apa2 to someone that we call a woman. ececeeehhhh....kalau tak kapel, what else best describe...berCINTA...hhuuurrgghhhh..sleepy....frankly speaking, aku tak nak biasakan or jinakkan with that word because once you hurt, you never forgot it. sounds zalim right. so, i think it better be ber-DUA...so sweet kan. hahahha...well..sape yang ada baca post2 aku yang lepas2, you might read bout my darling. it still and will forever be my mysterious guy till that day come then aku akan announce la sape kan. bajet kau artis kan pqah. tu pun nak misteri2..padahal ada yang tau kan. kah kah kah...sekali sekala nak feeling artis gak to those yang tak kenal..geliz mak noookkkzzzzz......

orait..sebenarnye dah lama tak jumpa my darling. huhu...so sad..bukan tak nak jumpa but distance..melaka is far far away right..kah kah kah...aku pernah clarify i won't ask again and again. so that is the promise. terpulang la utk decide the best. lama2 benda ni dah jadi kebiasaan yang teramat biasa aku rasa sekarang. i hate this but really need to accept. that is so fine to me now..mula2 sangat tak boleh terima. aku pernah paksa  tapi alih2 aku jugak yang kena. hahaha...tme tu mula la aku pikir yang bukan2. paham la apa yang aku pikir tu k. hahaha...

TETAPIIII....baru2 ni aku ada baca story akak ni. story line dia lain cket tapi boleh la buat aku berfikir sejenak..akak tu cakap to isteri2..since aku bukan la isteri lagi, so aku digest-kan je la so that telly dgn story line aku. hehehe.....akak tu kata>>

"Jadi, isteri-isteri kat luar sana, jangan kerana suami orang tu layan siteri dia kat FB maka kita pun nak suami kita layan kita macam tu. Jangan paksa suami kita jadi orang lain. Dan yang lebih penting, jangan buat sesuatu yang bukan diri kita. Orang perempuan ni banyak sangat kehendaknya. Sometimes dia bukan tak sedar, dia sedar benda tu tak penting pun sebenarnya tapi sebab orang tu buat, orang ni buat, maka dia pun nak jugak....>>read at http://comatosewithbraindamage.blogspot.com/

yang aku highlight-kan tu memang kena batang idung aku sendiri la. kah kah...cuz sometimes people wants the best for them but never think of others. as long as fulfill their wish and needs. and tu yang aku nak sebelum ni. aku nak dia dtg kat aku selalu and it's not him at all..aku memang la kena belajar dia bukan jenis tu. so don't ever wish die akan turn 360 degree la kan...hahaha.....

No comments: