December 9, 2009

~aku demam~

salam and greetings to all
hahahaha...memang aku nak tergelak terguling guling la. aku ingatkan dah kena sekali dah tak kena dah. tadi aku g klinik nak check apa kes badan aku naik bintik2 banyak sangat. sekali dengan pakej gatal2 lagi. aku ingatkan alergic habuk ke (teeeeet....ngada2 tul statement) ghupa2nya, doc kata aku kne chicken pox. perh....seingat akak la kan, masa umur 8 tahun dlu ada la sekali kena. ingatkan dah over dah. tup2, umo 21 kena lagi sekali. hahaha...dapat gak MC dua hari. duk umah je la aku and kena kuarantin. baju pun kena basuh asing mak aku cakap. takut spread the virus to family.
dua hari duk umah ni nak wat apa. adik aku pun mak aku suh tido bilik diorang. x aci ar. suka ar adik aku dapat tido dgn mummy and daddy. klu ikutkan ati aku ni nak suh adik aku tdo kat stor je. abah baru kemaskan last week. hahahha...tangan asyik nak menggaru. ikat bleh x tangan ni. kalau x nak garu je. haiz......x comey ar lpas ni naik bintik2 kat muka. adoyai.....may god bless la...

No comments: