November 19, 2009

jalan-jalan

salam and greetings to all...

peh...hari ni mmg best la..tak pernah aku buat kerja giler camni. sebelum ni paling besar pun aku pusing ada la The Store kat Kangar tu. tapi harini dalam sejarah. duk tak de kerja aku p pusing One Utama tu dari kul 2 sampai 630..balik tu telentang macam orang x cukup makan.

hahaha..gini ceritanya.....
disebabkan aku terperuk kat rumah and ada agenda lain dengan my sis after ofis hour dia, aku pun suggest la kat sis aku. drop aku kat OU time lunch hour dia. so sis aku pun kata oraito. maka bermulala pengembaraan den kat OU tu dr kul 2 ptg..peh...tercabut buku lali akak tau. dgn wedges setebal 2 inci setengah kot ke lebih(im not sure) pusing OU yg besarnya jgn cakap ar. hahahaha....org sibuk tawaf kaabah sekarang, aku menawaf OU.hahaha..

masa tu aku tak lunch lagi. so, dalam kepala otak ni nak cari satu je, parapapapa (MC D)...mula la aku pusing OU tu. ntah kat ceruk mana diorang punya restoran aku pun taktau. ye ar nama pun 1st time jejak OU (teeeet)..at last, almost an hour gak jalan2 mencari, aku pun jumpa kiosk dia je. ekeleh...boleh la. janji makan kan. settle bab lunch, mata duk tumpu kat TGV je. hahaha..terpikir sejenak. ni kalau lepak kat wayang best gak ni. duk diam2 tengok movie 2jam best gak kan..hehehe. aku pun tengok la apa muvi yg best. yg ada 2012(x best), senario(cam best) then ada citer kartun cam christmas carol dgn planet mende ntah. x ingat tajuk apa. bajet nak tengok senario la kan. support cket industri perfileman malaya ni. sekali time dia kul 4.10ptg. mn leh jadi. citer dia 90minit. so dalam 530 baru nak habis. mana bleh. sis gua abes kerja kul 5. cancel la..

pusing lagi..yg xleh blah. aku terlebih panjat eskeletor sampai parking lot kat tingkat 4 ke 5 cam tula. aisey...nk cover malu ni. takkan aku nak turun balik. redah je la parking lot tu. masuk pintu yg lagi satu. hahahah..tak pernah aku wat kerja camni. sape suh buat OU besar2 sgt.

peh..sgt giler la. pasni aku nak test power kat sunway piramid plak. hahaha...the curve aritu smpat by pass je. aku x jalan btol2. tp kecik je the curve tu. hehehe.. hasil dr jenjalan kat OU, kat 100 gak duit aku melayang. hehehe. nama pun perempuan. op coz la kasut kena bli. makan lagi.(MCD dua kali tau). novel lagi. hahaha..

balik rumah terlentang la. kul 12 sampai umah. lps OU, pusing damansara cari rumah lagi. heheh..mlm makan burger ayam jual tepi longkang kat TTDI ni je. hekhekhek..sep bajet. apa2 pun best siot pusing sorg2...

No comments: