August 29, 2011

esok hari raya

salam and greetings to all...

baru je kejap td dengar pengumuman kat tv. kalau ada yang tak tahu, yg announce raya tu la ayah si yuna oh bulan tu. aku pun baru tahu sebab abah aku bgtau. so, malam ni malam terakhir la kta berbuka puasa di bulan ramadhan. lepas ni boleh la buat puasa enam plak k..wat yang ABC tu cepat2 bayar k. ehhmmm...

alhamdulillah last day puasa aku dapat berbuka with my family. kami berenam sume ada kat rumah untuk berbuka. menu berbuka hari ni memang marvelous la. makcik aku wat rendang daging kijang. first time beb aku makan daging kijang tu. well, taste memang mcm daging lembu je. ingat tadi nak up load gambar tu, tapi sedap je makan tadi, tengok2 dah selesai. so tak dapat la nak share rendang kijang tu kat sini.

to all muslims..i wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.MAAF ZAHIR DAN BATIN.........

No comments: