February 15, 2012

aku kembali

salam and greetings all...

seems a very looooooooong time aku tak merapu rapuan right. sebulan aku tinggalkan dunia penulisan. aceeeewwwaaahhhhhh...macam kau karang novel je kan. kalau ye pun kenapa...sebulan tu ak ada je masa nak ngadap blog ni tapi saja aku malas nak up date story..hahaha...

so..entry kali ni pendek je la..memandangkan ni entry first aku utk 2012 ni, maka nya aku nak ubah style blogging. caranye...aku akan listkan cerita apa yg akan aku sumbatkan kat sini. meaning that, kemungkinan blog aku ni hanya akan ter-update sebulan sekali atau pun seminggu sekali atau pun kalau dah rajin sangat sampai tak de benda lain aku nak buat, aku akan up date kan dua tiga cerita sekali gus. kah kah kah...mungkin time tu aku terkena sampukan la kan. MAYBE.....dua bulan sekali pun mungkin la...dah nama pun aku plan, so kena tunggu la kan..hahha..tapi tu planning je la.mana tau tetiba aku terlalu bengang atau pun terlalu suka atau pun terlalu sedih, maka kat sini jugak la yang aku luahkan....

JOM PLAN APA YANG NAK TULIS...
MUNGKINN.....

i) cerita kantin company yg kerjanya mencekik duit aku
ii) cerita aku balik cuti ke perlis selama seminggu
iii) cerita aku yang kembali mencari peluang pekerjaan yg baru
iv) cerita sang company yang kuang asam giler
v) cerita after 8months at maxell tohshin

JOM NANTIKAN BERAMAI RAMAI ADAKAH PLAN INI AKAN MENJADI KENYATAAN ATAU SEBALIKNYA....TUNGGGUUUUUUUUUUUUUU

No comments: