January 4, 2013

bosan

orang kalau dah rajin berjalan tiba2 duk umah je memang panas bontot je kan. sama la dengan aku. life dah tunggang terbalik sekarang. nak kata selalu tu tak la. tapi a week tu ada la 3 ke 4 kali aku balik kerja pukul 8mlm+..so bila dah sampai rumah tu, at least masa yang tinggal before aku tidur is about 3 to 4 hours je.

tapi since yesterday, aku balik awal. belum pukul 7 lagi aku dah chow. heaven kan. kerja dah settle buat apa tunggu kan. baik balik je. dapat la aku masak.well...buat yang tak tahu. aku memang suka masak. sedap ke tak itu cerita nombor dua la..ok...berbalik cerita bosan aku...

hari ni aku sampai rumah just azan maghrib habis. consider awal kan. because of that, i feel soooo bored right now. because aku tak tau nak buat apa. life so weird sometimes. kalau dapat balik awal, bosan sangat pulak kat rumah tu. tapiii...kalau balik lewat tu, asyik nak merungut je. aku la tu..bukan orang lain pun. orang lain aku tak pasti la macam mana pulak..weirdooo...

so here, aku nak recommend to those people yang seangkatan dengan aku. bosan punya pasal, sampai aku google word "bosan" and i found laman web yang boleh hilangkn bosan aku ni..credit to amzanimokhtar.

first..kalau korang rasa nak test vokal, cuba try lawan mereka ni...4 sekawan yang boleh menyanyi.just scroll korang punya cursor kat mereka ni then klik..boleh try satu2 or semua sekali gus.--> kuda menyanyi

second..nak tengok bear comel melompat lompat macam ntah apa2 ntah tu, klik sini..bear...bear2 ni akan jatuh bila mouse digerakkan pada mereka..let;s try...

and finally, jom dengar kacang menjerit..sila la slowkan volume anda before main bnda ni...kacang...

cuba yer..

No comments: