January 3, 2013

cerita nak kawen

hi u olls...

sejak dua tiga hari ni asyik dapat invitation member kawen je..lama2 aku jugak naik stress. alhamdulillah jodoh masing2 sampai awal kan. jodoh aku..hmm...di ambang lg la..tapi mood gedik tu kalau dah datang memang aku asyik terbayang je la macam mana wedding aku nanti.ahakss...gedik i u ollss..

baru2 ni la, aku saja je sembang pasal kawen2 ni dgn MR. aku ingatkan dia nak muntah darah bila sembang bab nikah kawen ni. ye la..lelaki kan..kalau sembang kaen je geli la kata perempuan ni gedik la mengada ngada la. tapi nak kawen. at the same time tak mau sembang pasal kawen. pelik tau. sebab tak syok ar excited at one side only. must move parallel la..haha...so berbalik cerita kawen2 dgn MR ni. 

aku start ajak MR buat budget utk wedding nanti. intro pun dah gedik kan. so sah la aku ni gedik. lantak la..who cares..

rupa2nya dia OK. selamat..kalau tak kena kutuk je.hehe..aku dah ready dengan pen dan note book. aku tak pakai i pad ke samsung tab ke. so pen dgn note book tu sentiasa ada dalam dashboard kereta. start la list out RMs yang nak guna nanti. dari nikah sampai ke majlis la budget kitorang. nak hantaran apa pun kitorang list kan. dah nama nk buat budget kan. harus la hantaran pun masuk sama. calculate punya calculate mau cecah 30k jugak ni utk dua2 pihak. agak2 u olls la, ni punya budget 2014 boleh jalan ke? ke aku yang jalan..hhaha...settle bab budget. 

bila MR layan aku mem-budget, aku jadi excited. melarat la ke bab baju sume..aku berangan nak pakai kebaya labuh coz pernah tengok kawan aku masa kecik2 dlu kawen, majlis on her hubby side she wore this kebaya labuh. orang pun cantik kan so sarung la apa pun memang cun melecun la. dah kalau kerepek kering macam aku ni agak2 pakai kebaya ada nampak macam nangnak tak? ke macam kak limah balik rumah?? sila la terbayang...

sekali kau dia nak aku pakai jubah.. that's it..aku dah dapat tema. arabic style..thanks a lot sayang. u dah suggest something very nice to me. hehehe..so sila simpan duit sekarang. tak cukup berangan, aku google gamba pengantin yang lawa2.. tengok gamba memang semua the bom kan. ntah elok ke tak aku ni sarung jubah kan..

ok...aku nak kira duit tabung jap...lots of love...

HAPPY NEW YEAR...!!!

No comments: