January 19, 2013

cycling..

good day malaysia...

well....sabtu means aku bangun awal k. after subuh tak tido balik. penyakit yg baik ni. as usual la kan. kalau weekdays tergedik gedik nak tido balik. macam la company tu register atas nama Tn Hj Amran B Rejab kan. kalau weekend je..hmmmm....after subuh cadar katil dah tegang. poodaahhh....

ok...aktiviti weekend..last week aku buat apa ye on saturday..tak boleh nak recall..ahad of course la attend solemnization ain. itu tak crite lagi yer...next time...hihih...today plak...jeng jeng jeng.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

yeeeeezzzzaaaa...cycling....

tak perasan ke aku ni dah boboyot. most of seluar dah tak muat. larat ke tiap2 bulan nak spend duit shopping. tak terkumpul duit kawen aku der. cenggini nak fitting baju kawen pun tak lepas. asyik kena pam je kan. doohhh...

gambar tu masa aku kat melaka lagi. that was at botanical garden ayer keroh. kelebet album kat fb rupa2nya gambar tu tahun 2011..ya Allah...terasa cepat benar masa berbalas baton. masih segar di ingatan aku (ceett..podah ayat) time ni aku cycling dengan ina. (perasan tak entry aku sejak kebelakangan ni mesti aku selit nama ina...tolong promote...heheh)..even shawl tu pun ina yang punya. puuunnnn ada dengan aku lagi. selamber je aku pakai macam hak milik peribadi. xpe la..ina sporting...ihihihi....

today went to bukit cahaya to do the same activity but with different person la. and of course not with MR la. dia masuk kilang harini. dah nama mamat kilang. bukan sebarangan mamat kilang k...okey..meleset dah...

ni citer pagi tadi la. konon bukit cahaya. yang aku dengar mula2 dekat u8 shah alam..punya la aku pusing memang ada tapiiii skali kauuu...rumah datin2...x puas ati la aku. call tanya betul2 rupanya kat bukit cerakah. cey....skali aku lesing cousin aku baru tau..okey fine..akhirnya sampaila sebab aku memang tau tempat tu. tu pun call MR mintak confirmation betul ke kat situ..hehe...

sampai sana dalam 9am gitu la. buutttt tunggu turn basikal sampai 1030am. sib baik redup kan. kalau tak memang jadi lemang aku tadi. kitorang berlima. memang best la mula2 start steady meady kan. lepas tu naik turun bukit tak rasa nak putus urat kentut. pancit seeyyhhhh....

us..kak nini nan ado sebab tukang amik gambo..

tiap kali aku join kak nini ni mesti kenal member baru. the most right is member shila, rose. shila with blue jersey. next to shila is azza n next is me, myself. masa ni tunggu turn basikal. masih sabar menanti. 

our 1st check point. behind me actually ada air terjun. boleh panjat lagi atas tu tp malas.
cycling ni amik masa 2 hours. actually sekejap je tapi dah posing lebih kan. kalau boleh setiap kali stop nak posing. ni baru dari camera aku. belum camera masing2 lagi..

okey...ni gambar baru cukup korum. kak nini the most left ya...
  

 this is my next target. skytrex adventure. sekali masuk rm50. ada macam2 extreme game dalam tu. main sampai muntah. sebab tadi tak plan, so rasa tak nak main la. kalau nk join in group pun boleh. best...tengok chinese ramai bawak anak diorang yang kecik2 lagi. umur i think dalam 4years kot. rasa tercabar tak. so jom ramai serbu ini tempat..

nak kumpul stamina start sekarang. nak g sini...lots of love....                                              

No comments: