March 10, 2009

PERASAAN MARAH TAK TERTAHAN

bila marah menguasai diri....

aku memang dah terlalu banyak bersabar. kalau disimpan lagi, aku takut benda lain yang jadi. why i have to be here. very close to those who always make me upset. wei...jangan bagi aku cakap benda yang tak sepatutnya aku cakap. jgn bagi aku naik antu..don't let me use harsh words. once aku dah tak tahan, ko nikmatilah baik2 bicara aku time tu. tak guna sesen dah. bukan bagus sangat pun ko tu..i hate when every time ur mouth speaking.

sedar tak selama ni ko tu aku x suka sangat. bawa2 la tengok sekeliling sama. bukan semua benda kita buat org boleh accept. hidup kat dunia ni bukan nak hidup utk sorang. kalau untuk sorang, tuhan memang tak jadikan makhluk lain untuk teman ko kat dunia ni.

ampun dan maap kepada pembaca entry aku kali ni. marah aku kat dia dh sampai climax. tunggu masa je nak buat conclusion. harap2 tuhan maafkan aku. sometimes i need someone to share with me. unfortunately, there's no one i can stand with. the only way i have is here. u read and u judge. for god sake, i never thought that i will write this way. for me, this is too much and beyond my expectation!!!

p/s : plz do ur solat taubat after reading my entry..so sorry..(ami..kiter pinjam tagline ni yee)

No comments: