March 3, 2009

al-kisah kem jati diri

syukur alhamdulillah...kali ni program yang selama ni diidam- idamkan akhirnya berjaya dijalankan juga. so, on 27 feb till 1 march, SME anjurkan kem jati diri siri 1 2009 kat kem nur lembah pangsung, ulu langat selangor. selama ni, SME belum pernah organise such this program. so, after few years, SME skali lagi anjurkan kem macam ni. nak tak nak, dari 120 orang terpaksa kitorang reduce-kan kepada 70 orang peserta. whatever it is, this was a lovely camp i ever attend. salah satu sebabnye aku pun join venture menjayakan program ni walaupun aku sekadar ikan bilis je. uhuk uhuk....

1st day..masa baru sampai, biasala aktiviti kitorang. brainwash...ice breaking... and also divide group utk slot2 seterusnya. so, aku punya group diberi nama ikan haruan. tag line ktorang sempoy beb..."go go haruan...wuuuusshhh...ok la tu"...hahahha..tu tak tengok lagi cheers ktorang. lagi best. xde apa sangat 1st day. banyak indoor je. yg best cket.just follow my story for da next day....

2nd day..masuk hutan la..jungle tracking. ponat eden. kalau x penat x tau la. seronok memang seronok. pertama kali kakiku kena pacat...yakkks...berparut kaki aku. kena pacat banyak gak. nasib baik parutnye satu je..then, balik jungle tracking, ada obstacle...memang sengal la. lapan halangan. sengal satu badan aku ni..merangkak,panjat sana sini, dah kembali zaman kanak2 aku dlu plak.abis obstacle ada lake crossing. lagi sekali aktiviti yang menyakitkan ati aku...sengaja je derang aim aku. dah brapa litre air tasik tu masuk perut aku ni. tragedi tenggelam menenggelam ni mmg aku takkan lupa. SIOOOOOT. *&^%$%^^^#$#.....huh...tu kan aku dah mencar....

3rd day...flying fox plak..100m aku bergayut kat atas sana..erm...nasib baik aku ni xde simpton gayat ke hape...klu x..mau nye aku basah kat atas tu.heheheheh....abis tu ktorang prepare nak balik..ye yey eyeyy..berakhir sudah penyiksaan!!!!








No comments: