May 29, 2009

::introducing my afifah::

hover tau...dah 3 entry aku asyik story tentang anak2 buah aku je. nak buat macam mana. tu je la aktiviti aku sepanjang sepanjang cuti ni. kali ni memang superb arrr. afif, u all tau kan sape, dah bertukar menjadi afifah. masyaAllah..apa sudah jadi. erm... al kisah dia begini...

tadi petang, aku nak jumpa abah si afif ni. tengah duk sembang- sembang, akak sepupu aku tersedak air yang dia minum sambil duk tunjuk- tunjuk kat ruang tamu. aku pun bangun la tengok. kot la ada apa2 jadi kat anak2 dia kan. memang something happened la. si afif genit ni tengah duk sarung kain sekolah+stoking+kasut+tudung sekolah kakak dia. mau aku tak gelak nak pecah perut.

mula- mula afif tak perasan lagi yang ktorang tengah usha dia. bila aku snap gambar dia baru dia malu- malu and start nak take off semua yang dia pakai. sebelum afif buka semua yg dia pakai, aku sempat la, gula- gulakan dia. cakap nak snap- snap gambar dia. kalau dah anak saudara auntie pqah kan, memang pantang jmpa kamera la. pa lagi. pose la. dapat la shoot 4 5 gambaq..so ni untuk tontonan ramai.

the new afifah...

akak..abang...adik selepas transformation

No comments: