May 25, 2009

::perjalanan hari ini::

petang lepas semua aktivit2 aku, aku singgah rumah makcik aku. apa lagi. menjenguk anak buah aku yang dua orang tu la. kebetulan kakak derang pun baru je sampai dari sekolah dia, sembang2 sat. tanya pasal school dia, homework and what so ever. alahaaaai. bertambah "comey" anak dara ni bila gigi dua batang kat depan dah tak de. pagar roboh la katakan. ahaahahaha...si twins plak baru bangun tido. aku ajak derang dua keluar jalan2 naik kete. erm..apa lagi, syok la depa bila ajak naik kereta tok ngah nye. hehehehe..yang best si adik aka afif kata..."e kita nak naik keta tok ngah ke. e kita nak p mana." hahaha...lawak2. everytime nak cakap mesti ada "e". apa pesen la pelat dia tu. Abang plak kata, " adik ni, kita nak p tengok buyung la..tu pun tak tau. kan auntie kan." hahaha..ni sorang lagi. sebut "R" tak lepas. Burung jadi buyung. . ngeh negh ngeh...

Menghiburkan la anak buah aku ni. Penat pun boleh hilang bila mengadap depa. tapi bila time buat perangai. rasa nak hempuk je.hehehhe...


2 comments:

Senyum Simpol said...

hempuk jer..geram tul tgk depa ni..lama tk hug hug kiss kiss..kasik cubit skit..biaq lebam

Senyum Simpol said...

letak aa shout box..leh kutuk2