May 11, 2009

sibuk lagi

kali ni aku ada cerita nak kongsi dgn korang..er...alkisahnye begini..lepas aku balik dari program anak angkat kat terengganu tu, aku ingat dah settle la everything. boleh aku cuti sepuas puasnya tanpa sebarang sesak di kepala otak. balik2 aku dapat tugasan baru. lagi mencabar rasanya tugas ni. erm...aku and the geng tengah usahakan untuk buat satu program motivasi utk junior2 ktorang kat smksh. mcm biasa la. no money.no fulus.no wang..waaaaaaaaaaaaaaa....skali lagi kena gerak aktif mencari sponsor2..so tgh hari tadi, kami jumpa dato' razi. hopefully dia mau la support. so tomorrow, our big boss akan gerak sndri lg. aku x join kot.. malas la..bukan apa. penat nk gerak. skrg ni bukan aku ada transport.mcm patah kaki plak. since aku dapat lesen, mana aku naik bus dah. hehehe....(sesungguhnya aku sedang penat menaip) after lunch dgn dato'. back to my school syed hassan jumpa dgn kaunselor n mr. pengetua. bincang lg. dah brapa kali bincang dah. jgn la ada yg nak tukar pa2. tp after aku tgk proposal, aku rasa mcm nk tukar gak kat bahagian tentatif..well, i am the kepala biro program. leave it to me la kan. hehehe....so far nothing yg nk robek sana sini. everything seems very fine to me. just bab tentatif la. nnt akan aku pkrkan lagi. buat masa skr badan aku brada pada tahap sengal n penat 100%. nak rehat je. tp proposal x sampai kat inbox aku lg. mcm mn aku nak bekerja ni...uwaaaaaaaaaaaaaa.letihnye...dalam kepala aku ni mmg dah rangka strategik baik punya..bak kata iklan susu.."terbaik dari ladang" tp ni terbaik dari kepala otak aku. tp sebab aku penat yg amat, idea tu xnak tercurah. duk terperangkap je dalam sni..help sombody...klu boleh x ray senang la. x ray then photostat bny2 bg kat tema aku. hahahah....baik pny...ok..nnt aku hupdate lagi. x mmpu utk bertahan dah. sangat sayu bca entry aku kali ni. hentah hape2...so layanzzzzzzzzz

No comments: