November 2, 2009

::effective way to study::

salam n greetings to all...

haila....otak aku tak boleh support lagi. dah banyak masuk dari td. nak kluarkan dua hari lagi. tu pun baru suku yang aku baca. aduyai...kesiannye aku tengok. semester ni banyak plak subjek yg kena membaca. kenapa kekurangan pengiraan plak. i love numbers ok.
dan tak tahu bila plak gamba ni ada dalam camera aku. sekali tengok macam aku. dua kali tengok memang aku pun. hahahaha...mula2 mcm nak delete je trus tp tengok second time, kuat study aku ni. hahaha...statement melampau. boleh kne gam ni. hehehe....
ini la cara paling effective nak serap masuk semua yg kita baca. tak payah susah2 nak baca buku word by word. letak je mcm mesin fotostat. sume masuk sekali gus. hehehehe...sblm mata terpejam baca doa penerang hati and everything will go on smoothly. wallllaaaaa.....hebat sungguh......


No comments: