January 15, 2010

::introducing my cima member part 2::

salam and greetings to all....

sambung balik apa yg akak story last time. erm.

8th
nama: syed nabil
nama manja: od kot
umur:21 thn
ipt: unikl alor gajah
description: dak department aku. last time baru discover dia adik kepada kawan akak aku. yakni syarifah anis zarith. dak ni mmg punctual bila time makan. hahaha...kerempeng je.

9th
nama: nasron
nama manja: che on
umur:21thn
ipt: unikl alor gajah
description: nak kata body builder nye spesies tak juga. tp dalam usaha ke arah itu.ceeewah...sll dia dgn syed akan lesap bila berada di plant. aku pun x tau lesap ke mana. for sure time 10am dgn 3pm ada kat kafe. hahahaa

ada ar 2 3 org lg tp mcm2 tu je la kenal pun. kengkadang jumpa kat plant angkat tangan sket then hai2 bye2 jap. pastu lesap. ada yg setengah dr tu employee CIMA. layan je aku sape2 pun janji leh wat kawan then leh jawab pertanyaan aku. itu dah cukup sebagai kawan. hahaaha...macam engineer ke susah cket nak close to them. may be because of their level. apa2 pun CIMA best...may God bless..

1 comment:

Senyum Simpol said...

Suruh syed nabil tu kirim salam kt kakak die.
pastu mintak no tepon kakak die skali