January 28, 2010

sesi luahan rasa hati ku

salam and greetings to all

dah rasa macam sangat penat LI ni. bukannye buat kerja yg sangat teruk pun. just pusing2 plant then duk lepak2 kat meetng room( meeting dgn ahli lembaga pengarah)... hari2 kerja yg sama. sampai aku rs dh tepu peparu aku ni dgn habuk kat plant tu. mintak2 di jauhkan dr segala penyakit.

one more thing, sejak dua menjak ni, i feel so stress and blurr but i don't have any idea what's going on with me. kat ofis when SV explain apa2 kat ktorang, nothing yg aku kutip. mcm masuk telinga kanan kuar belah telinga kiri. nak amik cuti suka2 mcm xperlu plak. coz aku dapat apply 3 hari je cuti. klu lps ni ada something urgent, cuti dah x ada, rugi plak kan. tp i need solace...

nak up date blog ni pun aku amik masa 3 hari utk publish. write on something then aku save dlm draft then esok smbung lg, pastu save, sampai hari ni. haiz...aku xtau apa kena dgn diri ni...terlalu complicated to describe here...

1 comment:

che-naim said...

minat...minat...kesiannyer dia..kalau tak ingat salin r....