January 14, 2010

::introducing my cima member::

salam and greeting to all...

come closer everyone.. sejak dua menjak tiga menjak ni, aku asyik sedey2..ranting benda ntah apa2 je. so today, cam mood dh tak swey sangat dah (wpun kengkadang cam nak swing je), aku nak introduce kat u all siapa aku berkawan kat tempat aku training sekarang. tanpa they all ni, memang mati kutu + mati kering ar training kat cima tu.

1st: ni paling tua (sebab tu duk atas skali)..
nama : roslan.
nama manja : abg lan
umur : 28 thn. tua dah
ipt : unimap
description : disebabkan paling tua, so kami yg muda mudi ni selalu ar kne buli (teeeeet).. tp bab story molly experience ke, nasihat ke, mintak kat dia je. insyaAllah, ada jugak la yg blh diterima oleh SIRIM untuk guna pakai. kalau agak2 cam tak bley pakai, campak masuk dalam kiln proses jd clinker. hahahaha.....1 lagi, single and available. sape nak blh sms aku.

2nd
nama: syaza sheran
nama manja : syaza je
umur : 23 thn..
ipt : unimap
description : rapat dgn aku. sama2 mengarut dan ntah apa2 lagi yg kami buat sesama. time rehat time paling syok sbb blh merapu bukan2 even dalm surau pun jadi. single gak and masih mencari putera idaman.

3rd
nama: asma mawarni
nama manja : asma juga
umur : 21 thn
ipt: unimap
description : yg ni gila2 cket. otak kurang waras sgt sbb terlebih dos kot. cam gangster cket. p mana2 pun mesti gelak ja. status tak tau la. sat ada sat xdak. sama2 ngan syaza duk merapu bukan2. kat cima tu sapa yg kami tak pernah merapukan. hahaha. hod pun menjadi. kihkihkih (mampus kalau deme tau ) >wink<

4th
nama: muhd hakim sazali
nama manja : akim
umur:23thn..
ipt: unimap
description : department sama dgn aku. kengkadang aku buli dia kengkadang aku kne buli. padan muka sma2 kna buli. slalu datang lambat. then, duk janji log book mesti siap tp x siap2. pastu keja amik gamba isi log book aku utk tulis dlm log book dia. hampeh tol!

5th
nama : eng kim wei
nama manja: wei
umur 22 thn (sama aku je)
ipt:UM
description: chinese girl sama department dgn aku. kira blh ngam ar sbb blh gelak sama2 and kutuk2 cket org kat CIMA (teeeeet) slalu g pusing2+lepak2 sama2. fevret port kat preheater tingkat 7 sbb xde org kacau. ngeeeeee.....lunch sesama kat ofis sbb ktorg suka tapau lunch dr umah.

6th
nama:fasha
nama manja:fasha jugak
umur: 23 thn
ipt: uitm shah alam
description: baru join dlam 2minggu ni je tp dah kamceng sbb blh gelak sama2 tinggal tak guling2 je. dikenali sebagai ratu sbb dia ratu segalanya..hehehe...

7th
nama: syiqah
nama manja : syiqah gak
umur: x pasti
ipt:unikl gombak
description: join skali dgn fasha. kalau fasha+asma tukang karut, shiqah tukang gelak. klu dah gather 3 3 tu mmg aku dgn syaza pun jd blur. ntah apa2 la minah 3 ekor tu gelakkan.

ada ar bny lg. penat plak nak describe kat sini. nnt2 ar introduce lagi. cheerio....

No comments: