June 24, 2011

::blog pun dah bersawang::

long time tak update. bukan sibuk mana pun. tak de IDEA. well...apa alasan paling bijak yang bisa aku kelentongkan kat sini. huahahahaaaa......make it ringkas la story ni. still mood tak de idea nak merapu. since last entry aku, banyak benda nak up date kat sini tapi i have no pretty words to put here. kang jadi citer yang ntah apa2 plak kan. tak pasal2 ada yang baling laptop. tak pe2...slowly aku update benda yang tengah duk menjalar dalam kpala otak aku ni.

anyway, this is a good story yang aku nak share. aku dah dapat kerja. syukur alhamdulillah. eventhough dapat kat MELAKA --->once again melaka...keje takde la hebat mana. cukup la sekadar  nak dapat pengalaman kan. lepas dah ada pengalaman baru la aku cari betul2 kaw2 punya.muahaha...perancangan nak gempak je kan. keje la dulu wehhh...

first day 27th jun ni. so far everything settle dah just nak go and experience new life je. student life dah lepas dgn jayanye. and now begins my new journey la plak. doa kan yang ter-baik-jer.....

No comments: