June 3, 2011

the sindrom....

sape tak kenal "inianwarhadi"...dia ni youtuber yg comel..tp tak secomel matluthfi la.hahaha...both of them great funny la. dua2 same je. so back to the main story. ingat tak entry aku yang lepas pasal bahasa budak2 zaman sekarang yang suka add "ew" behind their words. kalau tak ingat klik yang ini----> LOVE

since jadi penanam anggur tak bergaji ni, hari2 la aku mengadap you tube. cari video yang semenggah je k. yang kurang suku kurang ilmiah dan kurang ajar aku tak tengok k. so, one of the video yang aku jumpa was about the ew sindrom within people la. nampaknye bukan aku je la yang menyampah ek. so cek out dis video. u might love it. 



and for those yang nak cari video2 mamat ni lagi, sila la ke you tube. and dont forget to search for matluthfi also. hehehehe.....weh...aku promote dak2 ni..diorang tak kenal aku pun. lantak laaaaaa

No comments: