August 10, 2011

selamat berpuasa

salam and greetings to all....

dah lama gilerrrr tak hapdet blog kucintai ni. orang dah masuk hari ke 10 puasa and aku baru nak wish happy ramadhan u alls...heheh..xpe la..asalkan aku ada up date kan. whatever....

since dah sebulan aku kerja, so pepaham la kenapa tak kencang menghapdet mcm dulu k. tu pun kalau ada yang follow blog ni. kalau takde memang aku sememangnye syok sendiri la. nak buat camne. aku memang suka syok sendiri. weeeee......

last week aku dh merasa my first gaji. after tolak itu ini, tinggal laa beberapa sen utk aku teruskan hidup ni. dengan gaji yang tak seberapa besau tu, kena la jimat-jimatkan. tapi dah nama kaki window shopping pastu terlajak shooping, memang susah laaa nak keep the money safely dalam bank. hahaha.. mujur la bulan ni bulan puasa. so tak de la kuar banyak sangat duit tu ke makanan. well...buat yang amat mengenali ku. i am quite a good eater. coz i looooooooveee to eat..eventho org tengok aku mcm rakyat afrika tak berapa nak cukup makan. tapi kalau letak aku dalam grup afrika tu, aku consider yang cukup makan la. unless u all campak aku di kalangan rakyat malaysia memang aku antara yang tak cukup zat dalam badan. ngeeeee--->paham idak kome ni...ehehehe...

since my life dah bertukar 360, so tak de la idup mcm zaman blaja lagi. not totally mcm dulu la. at certain cases tu still mcm dulu, cuma kali ni my surrounding tempat berbuka dah lain cket. so far baru dua kali aku berbuka kat ofis. i mean kat cafe la. nak kena pecat ke buka dalam ofis. tak pasal aku kena surat cinta. cukup time gegas ke cafe. mujur cafe tak crowded sangat. tu yang best buka kat sana. sebab dak2 shift berbuka tempat lain.yang ada kt cafe pun yang seangkatan dengan aku la. dak2 keje normal yang OT. nak tak nak buka la sesame. dalam ofis pun ngadap muka tu, kat kafe pun muka tu. time tu la muka2 tu paling kacak and paling cantik pernah aku temui. ngaaaaaaaaa.......dah tu, settle makan g solat and terus sambung wat kerja. kalau buat lengah2 mau kul 10 gak aku balik. tak mo la kan lewat2. drive sorang2..huuuu..

that's all rutin aku sekarang. bukan everyday la camni. most of the time berbuka kat rumah je. lagi selesa kan nak duk camne pun tak kesah. hahah...nampak nau keloklakkan kau ni..erhmm...i think i better make a move now. tak sanggup dh menatap screen laptop ni. esok pagi2 nak ngadap pc lagi. muntah wehhh lama2 camni...

No comments: