May 28, 2012

aku nak belajar buat macaroon

salam all...

tetiba harini mood aku nak memasak saje..al kisah harini aku mc dek kerana terlebih makan kambing kat rumah kenduri semalam, so seharian kat rumah tak de aktiviti lain yagn berpekdah. aku search the easiest way to make macaroon. nampak macam senang giler tapi bila baca komen2 org lain ada yang 5 kali buat baru berjaya. aiseeh...tu stok2 tukang masak tu. aku pun tukang masak gak tapi tukang masak air je la kot. tu je specialty yg aku ada.hahaha...

aku jumpa satu laman web ni. agak simple gak explanation dia. bagi aku la. mudah je kot nak follow tapi nak start buat sekarang memang tak boleh la. rumah sewa aku ni mana cukup perkakas. tunggu aku balik rumah mak saudara aku la dulu. macaroon..klik kat sini nak tengok laman web cikgu cyber aku tu...

niat kat hati kalau menjadi nak buatkan utk majlis akak aku nanti. hopefully dapat full mark la yeh. boleh la org merasa macaroon aku. mana tau boleh buat bisnes..hehehe...verangan...


No comments: