May 20, 2012

the person who i hate the most

hye guys...

see da tajuk...of cos aku akan merempan lagi kali ni..kaaahhh....crita ni tak pernah aku tepekkan lagi kat blog because sometimes i do feel like "who cares by the way kau nak sakit hati ke ape"..itu lah introduction aku kali ni..okey..dah macam prepare report final year dah.

actually..(speaking semedang pompuan ni)...last last last week aku ada hangen dgn sorg betina ni. i know it's rude to gelarkan manusia as betina..tapi lantak aku la.aku dah sakit hati.sape suruh kau sakitkan hati aku. cerita camne aku boleh sakit hati dgn dia ni aku tak rasa nak share plak. cukup lah sekadar aku cakap this betina tak reti nak respect orang lain. aku bukan perfect sgt and im not really. aku bukan nabi yg sangatlah sempurna. TETAPI I I I I I aku adalah insan biasa yang paling meluat bila ada orang lain perangai macam tak pernah pergi sekolah. aku rasa manusia bodoh pun tau pikir sbb benda ni tak payah cikgu ajar kat sekolah. kau pernah dengar perkataan HORMAT tak. kalau pernah sure kau tau maknanya sekali sebab kau pun dah belajar sampai universiti. lain lah kau belajar stakat sekolah cap ayam. aku benci manusia takde adab n tak hormat HARTA BENDA org lain. wah waaaahhhh,...kau buat macam harta kau eh. sedap2 kau nak alih sana sini. sape bagi mandat kat kau nk usik. kalau mendatangkan kebaikan tak pe gak. ni kau mendatangkan amukan puaka aku. sekali aku ugut baru panas bontot kau kan. 

so sekarang ni jangan marah aku balik la sebab apa aku tak beramah mesra dgn kau dah kan. sorry okey..once aku dah marah jgn harap lah aku nak buat manis muka macam sebelum ni. BOLEH BLAAAHHH...aku tak rugi sesen pun. org putih pernah bermadah..it can be forgiven but it can't be forgotten. om putih ni kadang2 bijak jugak pasal hukum alam ni. sebab tu diorg leh kuarkan fakta mcam tu. and aku applykan la. nak tunggu aku sejuk kau mimpi patblas juta kali pun tak tentu aku sejuk. okey..sounds like aku proud giler kan dgn keegoan aku ni. once again..WHO CARES.... 

aku mohoooon sangat2 org kat luar sana..tolong lah gunakan otak yg ALLAH anugerahkan kat korang tu. pikir lah sejuta kali pun asalkan keputusan yg korg buat tu mendatangkan manfaat. bukan amukan syaiiitoooon. okey..please okey..pleeeeaaassssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments: