May 24, 2012

HAPPY WEEEHHHH

Aku baru je up date status FB h~a~p~p~y...memang aku tgh happy pun. sebab baru jumpa my darling. bukan selalu weh aku jumpa dia. sebulan sekali tak tentu. 2 bulan sekali pun kira ok la tu. dulu tiga bulan skali baru bertentangan mata. ececeeeh...gedik kan..aku memang gedik pun.

tak pe la pqah oi. tak kawen lagi biar la kan. kalau dah kawen dia wat 3 bulan skali baru nak balik rumah aku bungkus siap2 kain baju dia. sembang nak lebat. kau nak cakap kurang ajar pun tak berani. ceeehhhh

actually jumpa ada misi. misi nak settlekan saman tertunggak. tapi tak jadi jugak. aku sebenarnya malas nak menapak ke balai nak settle saman. kalau ada short cut buat apa pakai jalan simpang siur kan. zaman skarang semua nak pantas. tapi belum lagi la aku rasa nak pakai on line payment ni. aku mengharapkan diskaun 90% bai..haha..time buat silap kau tak pikir pun 80 ke 90 percent kan. time kena saman, jam tu jugak laaaaa kau nak mintak diskaun. lumrah la tu..aku kan used to be an F-1 racer..kuang kuang kuang...sila rendam kepala dalam baldi..but in the end org yg nak mintk tolong settle saman tak jumpa. perut aku gak yang memboncit makan asam pedas walaupun rasanya kurang enak...tapi mungkin ahad ni boleh settle tu pun kalau dia jadi datang skali lg la kan...kalau tak....kirim salam....

No comments: