October 11, 2008

CERITA ANAK BUAH AKU…

Bila umur dah meningkat, mesti la dah ada orang baru dalam hidup aku. Diorang ni memang penghibur #1 la dalam hidup aku. Kalau tension je cari diorang. Hilang masalah.hehehe…so, I will introduce to u all my nephews..abang and adik..

anak2 buah aku...

On right side is abang.yang ni nakal sangat. nama dia Mohd Arif Affan. Kadang- kadang panggil abang, kadang- kadang panggil arif. Ikut suka la. Kalau panggil tak dengar, aku tarik telinga dia. Biar besar sikit. Hehehehe… On the other side is adik, namely Mohd Afif Afnan. Depa ni anak kepada kakak sepupu aku kat perlis. Nakalnya tuhan yang tau. Biasa la, budak- budak kan. Kadang- kadang geram sangat dengan budak- budak ni. Rindu pulak kat depa ni. dah lama tak jenguk. Rindu nak dengar depa panggil auntie tapi bunyi ‘tiiii’. Hehehe…pelat budak- budak umur 3 tahun.

kegemaran masa lapang..main beskal

Antara berdua ni adik alim sikit. InsyaAllah bakal ustaz sebab selalu jadi imam bila solat. Tapi solat cara depa la. Alhamdulillah..kecik- kecik dah pandai. Abang ni rock sikit. Tapi InsyaAllah bakal engineer sebab habis semua mainan dia nak dissemble sendiri. Tak sampai sehari belikan mainan dah rosak. Lastly, adik dia punya jadi mangsa. Hehehhe… itu la sedikit tentang anak buah aku yang handsome lagi nakal ni…renung- renungkan dan selamat hari- hari…




No comments: