October 29, 2008

study week yg bosan

argh....andai aku bisa melepaskan beban yg menggunung di dada...cewaaaah...ayat nak sastera aje...minggu ni mnggu study. sepatutnya aku study la kan.tapi aku ada penyakit yg rata-ratanya dihidapi oleh kebanyakan pelajar-pelajar di dunia.we call that penyakit..penyakit malas. bahasa inggeris panggil lazy disease, bukan decease k..hehehe..dah banyak usaha aku utk rajin membaca nota-nota yang aku salin.tapi tak boleh juga.adoyaiiii..malang sungguh lecturer2 yg dapat student mcm aku. semester ni pun dah la cukup2 makan je carry mark.kalau gempak tak pe gak nak duduk senang lenang, lepak-lepak layan ym,makan-makan kacang sambil hirup teh ais..fuh...sebenarnya banyak aktiviti aku boleh buat kalau tak study ni.hahaha...berpekdah dgn tak aje...alangkah baiknya kalau time2 gini aku baca buku material ke process ke, bagus juga.tapi kalau aku tengah study, tak de la plak aku mengupload citer minggu ni dalam blog ni.hahaha...piece no war k...

No comments: