October 29, 2008

cerita birthday girl


tanggal 16 okt hari tu...aku n member2 rumah aku meraikan hari aku dilahirkan d KFC...huhuhuh...ada kek..tu yang best tu..umur aku telah pun menginjak ke 20 tahun.muda lagi kan.tapi belum boleh kawin.hehehe....ada banyak matlamat hidup aku yg belum tercapai lagi.salah satunya nak beli kereta.hhaha...bukan la.aku nak jadi engineer dulu.nthen aku nak beli rumah. nthen aku nak beli kereta.nthen aku nk jadi CEO.
hahaha...banyak impian aku.tapi aku malas.macam mana ni.manusia mana boleh lepas dari fikirkan duniawi je. macam aku..hahahha...untuk bekalan di akhirat aku dah set dah amende.biar la jadi rahsia hidup aku...sebagai seorang anak plak...erm,jasa mereka yang membesarkan aku, abah, mama,makcik2,pakcik2..termampu ke aku nak balas sumenye...sedeinye kalau aku x dapat balas..aku akan rasa rugi+guilty kalau x balas. kalau diorang tak de, mungkin kah aku di sini sekarang.aiyakkk...so sad...


No comments: