October 15, 2008

chicken chop....0oooh...chicken chop


dah agak lama juga aku tak rasa makan chicken chop. sepanjang setahun setengah aku bermastautin kat sini, aku belum lagi rasa chicken chop buatan orang melaka.hehehe..so, kebetulan pada suatu petang, mmber rumah aku nak makan kat luar. tempat yang di suggestkan untuk makan kat area2 bukit baru. ada satu kedai namanya big apple kot or something like apple burger.entah la.aku pun tak ingat. kami menuju ke kedai tu dengan tujuan dapat la makan apa2 pun. tapi, aku hopefully dapat makan chicken chop.hehehe..malangnya, kedai tu tutup plak. fortunately, there's another stall behind the building. so, kitorang pun pergi la kesana. konon nk makan kat restaurant. at last dapat warung je.jadi la. janji dapat makan. tapi ni bukan warung sebarangan. ada chicken chop woooo...hehehe...dapat la aku makan. so malam tu, aku order chicken chop sepinggan, air teh o ais limau walaupun tak masuk dengan apa yg aku order untuk makan and satu keping otak- otak.lepas juga la gian aku nak makan chicken chop. aku bagi 3 bintang kat chef dia. jadi la.if i wanna compare with boomag and brasmana, of course kalah. reasonable la dengan harga and the way they prepare the food. coleslaw sikit, kentang goreng sikit and chicken with black pepper sauce.(chicken from iwani..heheheh).....

No comments: