January 20, 2011

::4 tahun sudah::

salam and greetings to all...

alhamdulillah..akhirnya aku sekarang dah dalam tahun akhir pengajianku..erkk..skema dowh..pi mai pi mai dari kampus sementara Utem dulu kat cubic la ni dah pindah ke kampus tetap kat durian tunggal. kalau dulu masa 1st year jalan kaki je p kelas. 2nd year dh up cket p kelas naik kereta kawan. dah experience kulit gelap sebab jalan time panas2 sampai la kulit cerah balik cket..heheh...well..pengalaman mendewasakan manusia org kata..


stylo tak aku. ni masa aku year 1. still stay kat hostel. kurus sket time ni sbb g kelas jalan kaki jer eventhough kolej dah provide bus. malas nak tunggu bus time ni sbb bus kadang2 x ikut schedule ---> muka time ni innocent giler kan. junior la konon.hehehe


ni gambar poyo2 tengah study smpai letih la konon..hahaha...laptop, buku dgn pensel bagai atas meja study..sila abaikan buku reference yg difotostat. tau kat publisher buku tu mau aku kena saman. hahaha


kegembiraan lepas final exam sem 7. dah senior dah time ni. budget otai. hahaha. after paper langsung tak fikir camne la kegempakan result nanti.hahaha



while waiting for the lecturer. photo taken masa 2nd year kot. otai cket dah. kelas pun jap ada jap takde. melingkau kat umah je banyak...

well...through the days, aku pun dah semakin hampir ke penghujung semester. tak lama lagi semua ni dah nak jadi sejarah. sometimes rasa tak sabar nak let go all the memories here coz tak semuanye indah kan. but think again, semua ni yang ajar aku hidup berjauhan dgn family. at least ak bangga siotttt jadi student utem.hahah..may GOD bless buddy...



No comments: