January 24, 2011

::KILOGRAM aku dah turun lagi::

salam and greetings to all..

macam apa je aku ni. kadang2 bersokan sometimes tak hingin pun. bila mood and semangat sedang membara, time tu la cita2 nak kurus+sihat membuak2 dalam hati. NTAH APA APA LA KO NI!!..haha..orang cakap, badan dah "slim" tak payah giat sangat nak bersenam. kena tiup angin melayang cenggitu je. euww..kalau aku jumpa org cakap macam tu lagi, aku cili mulut diorang. otak diorang ni mmg nak kena tune balik. bersenam tak semestinya nak kurus ok. aku memang sedia kurus dah. tak payah susah nak g london buat slimming program. weee..jimat duit akak nok.

pe cer ni tiba2 cakap pasal sukan ni. huhuh...cekdizout bebeh...

aku main badminton ---> eeuuww...macam baru 1st time pegang raket bunyinye. hehee. excited hokeh coz dah lama tak main ni. abaikan lokasi akak kat tepi gelanggang. time ni court penuh, so lokasi terbaik ialah dihujung court penjuru sebelah belakaaaang sekali..hehehe



see da champion. cik na dulu wakil sekolah hokeh lawan badminton. ternyata sangat susah nak menang bila lawan dengan akak ni. hehehe...--->ni bukan gaya nak berlawan ni. dah macam nak tibai kawan ada laa...



style tak budak2 kelas aku main. serius siot macam tengah rebut piala thomas gamaknye. orang kata style mau ada la kan. ngeh ngeh ngeh...


gaya terkangkang pun ada...hehehe





the only ladies in the house. semangat kesukanan yg tak bleh blah...



rehat jap bersama game ku-ci-pang. mcam budak2 je. hehehe...sambil2 hilangkan kesengalan kat tangan tu selang seli dengan main game budak-darjah-1 ni. mcm siot jer..ngeeee....


pe pe pun...best giler ar bila blh join budak2 sakit mental ni bersukan. join futsal plak blh blah x pasni..wakakakaaaaa.....

No comments: