January 11, 2011

::PSM oh PSM::

salam and greetings to all...

welcome to new semester ---> actually i'm too late to wish...dah 2 weeks jadi blog walker (not stalker hokeh) and penuntut setia UTeM..opkoz la coz aku still belajar kat sini. so far belum bz and belum ligat naik turun lab --->ececehhh macam sebelum ni ligat sangat...

ni semua because of my final year project la. aku kena jalankan experiment on serbuk kerang. weee. semester ni memang aku akan makan kerang dengan banyak sekali la sebab nak dapatkan kulitnya. hopefully by the end of this semester aku tak kena penyakit gout la yek. hishh mintak simpang la kan.

psm oh psm..hopefully aku takkan berebut mesin dgn org lain. bukan apa. utem tak sediakan sorang satu mesin utk projek psm kami. so nak tak nak kena la bersikap toleransi sesama kawan2 seperjuangan. berhemah gitew..bukan kat jalan raya saja hokeh. dimana mana kena mengamalkan sikap itew --->melalut sudah....

sepatutnya aku dah start susun jadual nak ke lab dan sebagainya. tapi sampai sekarang still menghadap laptop. baik la tu tp yg tak baiknye aku bukan mengadap psm ni. asyik blogging fesbuking and mcm2 KING yg tak kena mengena langsung dengan masa depan. melalaikan je aku ni. cita2 tinggi tapi malas. apa la yg malas sangat. sick la..harap2 tak ada masalah la nak habiskan semester. just to hold my degree and insyaAllah my future will shine forever. amiin...MAY GOD BLESS YOU...

No comments: