January 7, 2011

~bloglist istimewa untuk blogger baru~

salam and greetings to all..

baru tak baru xde la baru sangat and x jugak lama sangat berkecimpung dalam dunia blogging ni. since 2008 jugak la. menulis kat blog just a hobby sebab aku suka mengarut. sometimes ada benda tak mampu nak dikongsi dengan orang lain aku akan up load kat sini. lepas up load kat sini baru la ada kawan2 yg tegur...

>>ko pesal...
>>sape org yg ko cakap tu...
>>bila benda tu jadi kat ko...
>>settle belum prob ko...

heheheh....tu antara feed back yang aku dapat dr beberapa teman aku yang kadang2 mengikuti perkembangan blog aku ni. paling aku suka ada kawan aku ni lepas baca dia akan cakap kat aku..

>>hey , i just read your blog..

wow..fantastic la and lepas tu kitorg akan sambung borak pasal cerita blog aku tu..well, tu antara yg give me their feed back la. so far, idak le ramai bebenor yg follow. kalau tengok kat follower aku tu pun boleh tau berapa kerat je kan. hehehe..bukan x nak heboh2kan kat orang ramai tp tak tahu la macam mana nak spread the news. nanti orang cakap "hek eleh minah ni..promote diri plak.."ishhh x nak la macam tu kan..so sape yang ada, ada laaa...hheheheh

hopefully lepas join ni boleh la add more blogger friends ya. after tagged by my sweet chubby cousin miss hanani. for more details, please visit here ya..
ouh yeah..i nak tag few my people la..


ii) aina

1 comment:

Anonymous said...

waa~ sudah kena tag.. thanx beb. nnt aku buat. ^^