January 19, 2011

::sindrom tidor lambat bangun awal lagi::

salam and greetings to all..

pagi- pagi lagi dah bangun cek tak tau nak buat apa. dah la malam tadi tido punya la lambat. sekarang ni aku dah terkena sindrom tidoq lambat. hampeh..tak suka betoi time tidor lambat ni especially tertengok roomate dah terbongkang kat sebelah. alih2 apa nak buat. pusing kanan, pusing kiri, baca sms2 yg lama, kacau kawan aku yg sorang tu by text him la. hahaha..sian kamu sbb terpaksa jadi ubat tidor saya. hehehe...finally mata so berat macam ada batu baru la boleh lelap. itu pun jam dah pukul 2.50am. kadang2 mau terlajak sampai 3.15am. damn sungguh. as a student mak aku pesan jangan tidor lambat2. kesihatan kena jaga. but mummy, i can't help it. org nak tidor tp mata sentiasa segar bugar sampai 3 pagi. mungkin sebab tu aku selalu sakit kepala melampau. yg tak best pagi2 aku dah terjaga (in case ABC la..heheh) klu subuh tu opkoz la kena bangun. nak jadi muslim sejati kan. hantu betol la. cam biasa bila terjaga tengok org kat sebelah dulu. bangun ke belom. hurmm..dia pun lentok lagi. haishhh...nak tak nak, sebagai ganjaran anak dara bangun awal, aku on laptop kesayangan ni cek email. kot2 la ada special request dr someone mintak couple ke kan. ahaks...terdesak siot bunyinye..hahaha. bukan la. cek email kot2 ada company hantar email attend interview. weeee.....suppose pagi2 kita kena mulakan dengan something yg ceria. abes men-delete email2 yg merapu-ikan-kerapu aku bukak fb lak. cek notification. semakin lama semakin bosan plak fesbuk ni. sebelum ni fesbuk maniac jugak la. sampai nak termuntah kaler hijau gak la tengok fb ni. especially bila on pagi2 buta ni. sape yg nak hadap mcm aku kan. berapa kerat sangat la yg species terjaga awal macam aku kan (aku jugak) at the end, usha2 blog org lain. ada sekerat dua kerat blogger yg aku follow rajin menghapdet blog diorang dua tiga entry. ni species idea kencang punya la. macam aku plak, rasa nak hapdet baru la hapdet. kalau tak..hahaha...just see my blog full with sesawangan.. time ada idea nak ngarut tu, berisi la blog aku dengan entry baru. most of the time, i prefer to be a kinda blogwalking punya org la. baca blog org lain much exciting then updating your own blog. kan kan kan....

one more thing bila bangun pagi2 ni kalau dah hadap internet --> nak plak line internet-kencang- gila-siot-lajunye naik hantu ar aku. suka bebenor den time laju2 ni den pun sama laju bukak beautifulnara..wakakaka...intipati pagi2 yg tak berilmiah ni mmg suke benar la kan. spesis ni org utara selalu panggil "mangkaq"..hahaha...dah sumbat tiga empat cer pasal selebriti2 mesia ni, tutup la. cukup la kan pasal artis2 ni. watpe kta nak sibuk2 amik tau sangat pasal depa ni. bukannye depa hambek tau pasal aku pun..wahaha --> bajet artis fofular la aku ni...hehehe..

warghh....ok..jam 10.54am. kat luar dah dengar bunyi mesen basuh, bunyi org menggoreng kat dapur, bunyi tv and bunyi org sok sek. tandanya housemate aku dah bangun dari penidoran. hahah..so, till we meet again guys..may GOD bless ya...yippieeee........

No comments: