February 21, 2011

::i need bibik::

salam and greetings to all..

dengan ini saya membuka peluang utk penganggur2 tegar di luar sana. kepada yg belum mempunyai perkerjaan, siape nak jadi bibik kepada saya.....--->jawapannye, memang la tak de sape yg nak. lagi mau tanya..

minggu ini and minggu- minggu yang akan datang ialah minggu yg penuh kepenatan dan kemalasan utk aku. baru nak feel penat kluaq masuk lab. hambek kau. sebelum ni g lab pun malas. sekarang ko nak muntah hijau+biru+fenk tengok lab selalu. apa nak buat.

kepenatan aku duk ulang alik kuar masuk lab hari ni to the max la. 21 february 2011 dalan sejarah la. for the first time aku tak masuk kelas en syafiq. keh keh keh. rushing hokeh. start 9pg aku dah terkejar2 ke lab guna rotary mill sampai 11pg. tu pun coz kul 11 ada kelas prof mad dan. attend la jugak klas dia. kalau tak kang dia tu nampak je kelopak2 bunga ni tak de dalam kelas. well, kami kan bunga yang sedang kembang mekar. don't blame us. kul 1 tghri kelas dia dismissed. g makan, solat and rehat2 jap kat surau. kul 2 sambung balik wat lab. sampai kul 4 masuk lab prof maddan balik. terkejar2 aku harini dari FKP ke FTMK. mujoq blok dekat2. kalau FKP dgn FKEKK memang aku suh kim salam je kat prof tu. baik aku duk lab diam2 wat project sampai kematu bontot.

ni malas and penat pny citer. kain baju aku basuh hari sabtu sampai ke saat aku tulis entry ni, tak berlipat lagi. punya la lazy tahap cipan mengerang sakit nak beranak. hurmm...cam tau2 je cipan beranak camne kan. hehehe. sib baik aku ada roomate yg prihatin. dia tolong gak asingkan hanger dari baju2 aku. ok la tu kan.

---> see the pemalas. cuba cari laptop aku bertimbun kat bawah kepulauan baju ni..
---> then nampak tak imej putih yg tengah sujud tu. that's my roomate tgh solat.




...sila abaikan keadaan yg tunggang langgang itu..and tolong rahsiakan dari pengetahuan bakal mak mertua i hokeh :P

No comments: