February 12, 2011

::weekend kali ini::

salam and greetings to all..

penat sudah berjalan satu hari ni. aku ni asyik berjalan je keje. isnin ada kuiz mcm dah teror je. macam boleh skor 100% je. hehehe. alkisah hari ni teman my sis g makan kenduri. boleh imagine tak aku makan tengahari harga RM11.50. hahaha. hebat tak perut aku sampai boleh terima lunch sebanyak itew. itu la kenyataannye. set makan kenduri harini bernilai seperti dinyatakan di atas. for the first time aku makan banyak mcm tu seh. if not mistaken, lauk diorang sedia ada dalam 7 ke 8 jenis. banyak tuuu. kalau ikut nafsu ni nak telan je semua. mengenangkan saiz tummy ni xde la mcm ibu mengandung sembilan bulan sepuluh hari, so cancel la nak telan semua. itu pun penuh pinggan gak la aku amik. nasi pun best. nasi hujan panas. kaler2 gitew. i looike. lauk aku amik isi ikan, ayam percik, daging kari, papadom plus air sirap campur oren. ini je dah penuh pinggan. sampai tak nampak nasi aku. hehehe. mengah gak la nak abeskan. dah amik takkan tak abes plak kan. tu pun surrender gak nak abeskan isi ikan tu sekefeng dua. round2 meja hidang kuih. nampak kuih sedap2 je. tp dah tak larat nak makan. cancel even mula2 tu niat nak rasa serba satu. sakan seh napsu aku. besar tak jugak. then, lepas makan free, went to KLCC. shopping...tapi bukan aku la. my sis dgn kawan dia. jalan dgn org dah keje ni mmg tak bleh blah. aku je yg penat tengok. nak shopping same tak mampu la teman..xpe2..sikit je masa lagi, sabau ekkk..selera org kaya mmg camni kot. hahaa...mkan plak kat tempat lain. next stop was wangsa walk. sub way beb..akak ni kan kuno. mana pnh mkn. dengar2 je org sebut subway tu sodap. biler dh rasa tak de la sedap sgt. biasa2 sj. tak heran la. janji ORANG LAIN BAYAR. hehehe. mencekik je keje. xpe la..skali skale kan. huhuhuhu...finally...sampai umah keletihan. tapi sempat lagi jenguk2 blog. rasa cam tak best kalau sehari tak jenguk sini. macam hidup tak lengkap..hahah..boleh tak kata camtu. pe pe je.....

No comments: