February 10, 2011

::segigih mereka::

salam and greetings to all...

alkisahh...tersebut la alkisah. pagi yg tak berapa pagi sgt. senang citer time tu suam2 kuku je la. tetiba kan terdengar la pintu umah diketuk...tok tok tok...mula2 buat tatau je ar kan. sebab malas nk amik tau sape yg duk ketuk pintu umah org time tuan2 rumah tengah duk syok layan perasaan. tapi mungkin timbul kesedaran dalam hati dak mihah ni bahawasanya tak baik biarkan tetamu di luar berlama lamaan. dia g gak jenguk sape yg duk ketuk pintu tu ---> sib baik tak reban pintu tu. selak daun pintu nampak dua orang amoi. so mihah ni tanya ar kat diorang nak apa..maka amoi 2 orang ni jawab nak tau nombor telefon tuan rumah kami sewa ni. mihah panggil la aku suh deal dgn amoi 2 org ni. aku pun g dengan seksinye bab baru bangun tdo kan time tu. harus la dgn uniform tdo aku ni...

aku tanya : yes. kenapa?
amoi jawab : i mau tanya phone number owner rumah sewa u..
aku tanya lagi : mana u tau pasal rumah ni? (dlm hati curious giler mana ar amoi 2 org ni dpt tau pasal teratak kami ni)
amoi tu jawab plak: tak tahu. i jalan semua rumah. i ketuk pintu rumah mereka.
muka aku dah sipi2 nak tukar cam "omg. unbelievable". tak tau la diorang leh rasa aura terkezut beruk + curiosity aku ni.
aku tanya : owh...ok2...wait na..--->sambil melangkah masuk umah balik amik hp nokia e5 ak.
01....bla bla bla...sambil amoi tu copy ke hp dia.
aku cakap: kenapa u tak cari kat internet. i dapat rumah ni kat internet..
.
.
.
.
.

and mcm2 lagi aku berdialog dgn amoi2 tu. malas nk citer panjang2 perbualan kitorang sbb klu nak criter takut aku sendri tak reti nk ckp camne coz pelat amoi2 tu aku tak brape nk phm. hehehe..mungkin diorg prefer speaking and fikir aku tak reti cakap omputih kot..excuse me..i was born somewhere in europe tau ---> biler masa plak....hehehe

salute wa sama lu la amois. sanggup plak jalan2 pastu ketuk pintu umah org pagi2 buta semata2 nak mintak no phone owner rumah. klu akak la kan adik2 selagi internet dihujung jari anda, gunakan dan manfaatkan dengan sebaiknye je..hehehe...


---->so sape bran sewa rumah aku ni..please jgn malu jgn segan roger2 aku


No comments: