February 25, 2011

::i love you::

salam and greetings to all...

**1st-ly, tajuk tak kene mengene dgn isi...--->bahana xde idea

ok..seems that 4 hari aku tak menghapdet blog aku ni. aku dapati beberapa sebab yg sangat tak mampu nak dielakkan. antaranye:

:: malaz..---->ni mmg penyakit sepanjang zaman.
:: takde idea ---->bila malas idea pun malas nak tersembul kluaq
:: letih ----> dah cakapkan. aku sekarang asyik kuaq masuk lab je wat psm
:: sibuk @ bz ----> asyik jadi penunggu lab je. maunye tak bz. sbb tu ak tak sempat nak cari boifren..wakakakaka........

so, kala nak cantumkan semua tu jadi camni:

sibuk@bz ---> letih --->malas ---> takde idea ---> blog tak berisi....

camtu la kronologi aku. bila sibuk, aku jadi sangat letih then rasa malas nak update pastu mula la idea kering kontang last skali blog pun xde isi...

ape bende aku duk ngarut ni. ulang benda yg sama 2 3 kali. ni la bila takde nk tulis. saja nak bg entry kali ni nampak panjang..muahahahahahahahaaaaaa

hokeh...tu je..sekian

No comments: