February 14, 2011

::saya teringin::

tetibe tgh duk borak2 dgn rakan seperjuangan, gebang2 pasal danga bay. alaaaa...nak g jugak sane...sape yg nak bawakkan saya g sana ek. tinggal berapa bulan je lg ni kat melaka. hopefully ada yg nak bawak..any one...org johor sendiri..heeeeeeeeeee......mode=gatai nak mamp....


pastu tetibe plak tekak ni macam nak telan benda yg sejuk2..hehehe...biler time ngada2 ni, terasa nak makan eskrim cornetto plak. hahaha...ngada2 nye. tikus pun nk muntah tgk saya sekarang. klu bab makan ni bukan sebab teringin rasaye. tp saya mmg suka makan. hahaha..well, i kinda gedix person. who cares...

lpas tu tetibe saya rasa cam dah lama tak mkan kek coklat. saya mmg suka la makan kek coklat. hehehehe. lebih sedap kalau ada yg nk belanjakan chocolate indulgence sejibik. macam kat bawah ni..tp ni 3 thn ke 4 thn yg lepas.



No comments: