February 13, 2011

::im not jakun anymore::

salam and greetings to all...

if im not mistaken, this is my second entry about the super duper gojes TBS. bukan pe, as a malaysian, i am very proud that malaysia have achieved this super duper achievement utk kebahagiaan dan kesenangan rakyatnye..ceh. ayat nak bodek aje. sokong kerajaan ke ni. oh..undi anda rahsia hokeh. tp aku tak pernah mengundi lagi. second time aku jejak TBS so, im not jakun dah. boleh blagak giler ar tadi masa kat TBS tu. bajet cam aku branak2 je mak aku dah campak naik bas kat sana. well, biler dah experience tu, tak de la nampak u tu bangang tahap dewa sangat. maka contohi la saya. disebabkan plan A mula2 nak balik dgn cik kak sorg ni terbatal dengan sabab musabab yg boleh diterima akal logik aku ni, aku beralih ke plan B yg immediately aku plan. plan B perlukan sedikit kekerasan. pe de hal. aku mmg kasar pun. dalam kelembutan, aku memaksa sis aku hantar aku ke BTS. dengan gaya abes chumill ---> kucing tengok pun nak mampos, ak suruh la sis aku hantarkan. unfortunately, dia offer hantar sampai KTM serdang je coz dia ada wedding nak attend. wedding kawan dia bukan wedding dia. dia tak laku lagi. hokeh la tu. dari sana ke TBS. jgn konpius ye. TBS is terminal bersepadu selatan. BTS is bandar tasik selatan. korg yg tak tahu tu. kurang explore. banyakkan menjelajah. jangan ingat malaysia ni kecik. malaysia ni besar. besar dari aku.

best ke TBS ni. poyo je aku ni citer cam gempak sgt padahal awal2 pembukaan tmpt ni dlu mcm2 cerita kuar. kalah citer harga minyak RON95 naik. yeke...best tak best sebab kat sini ada:
.
.
.


hehehe...it is better than "it's finger licking good"...

malangnye, tadi tidak berkesempatan nak melahap kat sana gara2 ekonomi meleset. the most important is no one to accompany me. mana boleh makan sorang2. harus ada yg teman. baru la ada adegan suap menyuap. wakaka gedix.!!!

tengok muka minah gedik ni...


yea..saya tangkap sendiri gambar saya. takkan nak mintak pakcik jaga tu yg tangkapkan. nanti dia mintak blutooth sape susah. darling saya gak yg susah sbb dia dah ada pesaing. wakakaka...verangan.

masa duk melepak tunggu bus...

--> bosan giler tahap luar petala, dari bahagian food court ni nampak mat2 saleh duk snap gambar. aku tak tahu kenapa diorang amik gambar ni....


mungkin station bus kat sana tak mcm kat malaysia. malaysia pny dah macam kat airport. kan aritu dah cakap. system kat TBS ni dah macam KLIA. yg beza kat sini tak de kapal terbang. ada bas. bas pun xde la cantik sangat. or mungkin amik gambar myvi tu kot. owh....hebatnye myvi itew. kaler itam yg menawan.

nampak tak kaunter no.14. kat situ aku bli tiket. brader jual tiket tu hensem siot.


masa bli tiket brader tu mintak ic. as i mentioned dalam entry yg lepas, tiket kte akan ada nama kte. in case to avoid those ulat2 tiket yg gatai tangan nak jual tiket haram sampai ada penumpang yg tak boleh naik bus. but here. no more ulat gonggok ke ulat bulu or anykind of ulat. penumpang are safe from anasir2 jahat ni coz before naik diorg akan scan dlu.

---> see my ticket. cam naik air asia je.


disebabkan kebosanan melampau, tunggu bus almost 1 and a half hour, maka aku mengambil kesempatan utk menelaah TBS ni. conclusion aku boleh buat :: im proud of being malaysian. tak rugi pun aku tak lahir kat england dlu. wakakakaaaaa....

No comments: