February 18, 2011

::it's weekend again::

salam and greetings to all...

macam weekend2 yg selalunye, minggu ni, aku tak de nak balik ke istana hinggap aku. rasa mcm malas la plak nak ke sana. bila tringat tragedi memori daun pisang jadi penunggu kat alamanda tu, terus macam ehmmmmm.....malas la nak balik..hehehe...so, rite now, aku dengan my room mate je yg tinggal. yang lain yilleekk. awal2 lagi dah cabut lari. sesungguhnye, bila berdua tinggal kat rumah ni, terasa cam hell sungguh. bosan tak tau nak kata tahap petala ke brapa dah. hang tengok muka aku, aku tengok muka hang. tinggal tak belaga kepala je kami dua. and, kemungkinan, my room mate akan ke shah alam pagi ni. mungkin la. by then tinggal la aku sorang seperti selalunye. actually, aku ada list beberapa aktiviti yg ideal utk aku buat macam :

a) buat assignment DCS, RP,dgn CADCAM. macam banyak je kan. tapi siap tak tentu bila. hehehe..

b) kuar berjalan sorang2 seperti yg selalu aku buat. naik bus. cam biasa la kan. aku kan lone ranger time weekend camni.matlamat nak dhopping kot ---> boleh nak kot kot plak..

c) CATIA dah siap di-install-kan. so nak improve skill la cket. khamis ni ada lab test. kalau dah mantap cam org lain xpe gak kan. ni terkedek kedek cam anak itik baru boleh bjalan.

d) kemas tempat buku. dah bercampur aduk dengan roomate punya. tak tau dah mana satu aku punya mana satu dia punya. time nak guna duk main sambar je orang lain punya. tu org punya la cik pqah woooiiii....

e) study PPC. test 1 macam full mark je kau kaut. sedar2 la diri tu cket cik pqah woooii. exercise dalam kelas pun kau jeling jawapan kawan kiri kanan depan belakang je. bila nak taubat ni. study laaaa!!!

ok. banyak la kan aktiviti tu. hehehe..lupa nak listkan satu je lagi. tengok citer hindustan. hahaha..cam best plak tengok promo dia kat tv.

No comments: